Kuopion Elo etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo,futsal, joukkueen kotipaikka on Väre Areena Kuopio ja pelattava sarja Kolmonen. Joukkueeseen kuuluu 35 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Itä-Suomen Nelosessa pelaava, 100-vuotias ja perinteikäs Kuopion Elo järjestää etsii joukkueeseen muutamaa vahvistusta. Edellisillä kausilla Elo on sijoittunut sijoille 2, 3, 4 ja 2. Joukkueella on laadukas, nuori ja motivoitunut runko. Treeneissä ja pelikentillä vedetään hymyssäsuin, mutta täysillä.

Odotamme uusilta pelaajilta:
- Aktiivisuutta ja sitoutumista joukkueen toimintaan
- Aiempaa pelaajataustaa
- Halua kehittyä pelaajana

Harjoittelemme talvijakson uudessa ja hienossa Lippumäen tekonurmihallissa. Järjestämme avoimet harjoitukset seuraavasti:
-Keskiviikkoisin 20.11, 27.11, 4.12 ja 11.12 klo 20:45-22
-Sunnuntaisin 24.11, 1.12 ja 15.12, klo 19:45-21:30

Ilmoitatko osallistumisestasi yksityisviestillä tai suoraan Elon managerille Teemu Soinille (040 485 3535 teemu.soini[at]gmail.com).

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 21 päivää sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Kuopion Elo: kokoonpano